چگونه یک بروشور الکترونیکی بسازیم؛ نکات و فوت و فن ها

جذاب کردن محتوای تبلیغاتی و بازاریابی در ایجاد تصویر عالی از محصولات و خدمات شما نقش بسزایی دارد. در صورتی که تجربه زیادی در ایجاد محتوای بازاریابی ندارید، در اینجا نکاتی کلی برای طراحی بروشور الکترونیکی‌ را یادآور می‌شویم:

  • در صفحه کاور بروشور پیامی واضح و جذاب به مشتری بدهید. کاور بروشور باید چشم نواز باشد تا در نگاه اول بیشترین تأثیرگذاری را داشته باشد.
  • محتوای اصلی این بروشور را به صورت مختصر و کم حجم تهیه کنید: از عناوین توصیفی استفاده کنید، پاراگراف ها را زیر چهار سطر بنویسد و از فهرست بندی و بولت گذاری استفاده کنید.
  • از رنگ‌ها و پس زمینه های جذاب برای بخش‌های مختلف بروشور استفاده کنید.
  • بیش از دو یا سه رنگ و فونت استفاده نکنید.
  • یکی از مهمترین عناصر طراحی بروشور شما فراخوانی برای اقدام است. لازم است این موضوع در بروشور برجسته باشد زیرا منجر به عملی می‌شود که شما می‌خواهید مشتریان انجام دهند، یعنی خرید کالای شما.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *