نمونه فرم سنجش رضایت مشتری

 

نام شخص/شرکت: اطلاعات تماس: تاریخ:

 

از شما سپاسگزار خواهیم شد اگر بتوانید چند دقیقه‌ای از وقت گرانبهای‌تان را صرف تکمیل فرم سنجش رضایت مشتری نمایید تا این اطمینان برای ما حاصل شود که استانداردهای ما در زمینه حمایت از مشتری از انتظارات موجود فراتر رود.

لطفاً به منظور نشان دادن میزان رضایت خود، قسمت مربوطه را تیک بزنید.

1=عالی،    2=خوب،    3=رضایت بخش،    4=ضعیف

موضوع

1

2

3

4

میزان پاسخگویی ما را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

میزان حرفه‌ای بودن ما را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

در صورت دریافت پشتیبانی فنی از ما، میزان توانایی و زمان پاسخ‌گویی مهندسان ما را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

سطح کیفیت و کارائی محصولات و خدمات ما را چگونه ارزیابی می‌کنید و تا چه میزانی از نیازها و انتظارات شما برآورده شده است؟

تعهد ما نسبت به انتظارات زمانی تان در تحویل به موقع محصولات و خدمات را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

سطح رقابت پذیری محصولات ما را چگونه ارزیابی می‌کنند و آیا در قبال هزینه‌ای که پرداخت کردید، برای شما بهترین ارزش آفرینی را ایجاد نموده است؟

روش ما برای مدیریت کیفیت محصولات را به منظور تضمین رضایت کامل مشتری را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

در مجموع شرکت ما را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

موارد تشریحی

در صورت داشتن نظرات یا پیشنهاداتی که ما را در بهبود کیفیت محصولات یا خدمات مشتری یاری نماید، لطفاً آن را قید بفرمایید

چه جنبه‌های از محصولات و خدمات ما را دوست دارید و چگونه می‌توانیم ارزش بیشتری برای کسب و کار شما ایجاد کنیم؟ (لطفاً با ذکر مثال شرح دهید)

چه جنبه‌های از محصولات و خدمات ما را دوست ندارید و چگونه می‌توانیم ارزش بیشتری برای کسب و کار شما ایجاد کنیم؟ (لطفاً با ذکر مثال شرح دهید)

چه محصولاتی را می‌توانید از ما خریداری کنید در حالی که آن را از شرکت دیگری تهیه می‌نماید؟ چه فاکتورهایی بر این تصمیم‌گیری شما اثرگذارند؟

تا چه حدی معتقدید ما کسب و کار شما را درک کرده‌ایم و قادر به ارزش آفرینی برای آن هستیم؟

چه اقداماتی باید انجام دهیم تا نیازمندی‌های شما را بیشتر برآورده کنیم؟

آیا شما در شرکت‌تان عملکرد شرکت ما را ارزیابی می‌کنید و امتیاز ما در چه سطحی است؟

آیا شما شرکت ما را به دیگران توصیه می‌کند؟ و آیا مایل هستید که به ما رضایت نامه بدهید؟

طی 3 تا 5 سال آینده انتظار دارید چگونه کسب و کارتان دچار تغییر و تحول شود؟ ما چگونه باید پاسخ‌گوی شما باشیم تا همچنان به عنوان مشتری ما باشید و کسب و کارهای مان با هم رشد کنند؟ و در این فرایند وظیفه ما چیست؟

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *