نحوه دسترسی به اطلاعات تماس مشتریان

اساساً هر بازاریابی برای این که بتواند با مشتریان موجود در بازار تماس بگیرد احتیاج به آن دارد که در ابتدا اطلاعات تماس آن‌ها را به دست آورد. این اطلاعات تماس شامل شماره تلفن، شماره موبایل، ایمیل و آدرس پستی می‌شود.

به عنوان مثال شما به عنوان تولیدکننده یک محصول قصد دارید مشتریان بالقوه خود را در بازار تهران شناسایی کنید. یکی از روش‌های آسان، مراجعه به دایرکتوری‌ها آنلاین می‌باشد. مثلاً کتاب اول، اطلاعات نسبتأ جامعی از مشاغل فعال در شهر تهران را در وب سایت خود قرار داده است و امکان دسترسی آسان به آن نیز برای کاربران فراهم می‌باشد.

البته وب سایت‌های زیادی هستند که به صورت رایگان یا با دریافت مبالغی، اطلاعات دسته‌بندی شده در مورد شرکت‌ها و مشاغل فعال در حوزه‌های مختلف اقتصادی را در اختیار شما قرار می‌دهند. پس یکی از اولین وظایف شما به عنوان بازاریاب، دستیابی به اطلاعات درست و به روز مشتریان از طریق جستجو در دایرکتوری‌های موجود در اینترنت خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *